2011. augusztus 29., hétfő

24db jól kombinálható CUKI őszi ruhatár kb. 92-98 - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

24db-ot számoltam, a nyári kék pizsamát kettőnek számoltam benne, méretben kb. 3 éves kislányra való méretek, de lehet közte 86-os esetleg, vagy 4 évesre való. A ruhák méretét ráírtam a képekre. A ruhák nagyon aranyos darabok, egy részét használt angol ruhacsomagból vásároltam. Mindet használtuk (a virágos sokszínű kötött pulóver nagyon újszerű, azt úgy kaptuk, de már akkor kicsi lett), a ruhákon a használatból adódó kisebb hibák előfordulnak (egyet-kettőt fotóztam): kisebb folt, kicsi lyuk, esetleg fakulás, nyúlás, gyűrődés. Ezeket kérlek vedd figyelembe! De összességében megfelel a képeken látható állapotnak, ezért jeleztem a terméklapon, hogy használt, de jó állapotú. Márkák amik előfordulnak: H&M, Cherokee, Kiabi BÉBÉ, NEXT... Nadrágok, felsők, pizsamák, farmerruha, egybe farmernadrág, benti nadrág, mellény, kardigán, pulóver, halásznadrág... Mind szép kislányos darab. Pontos súlyát nem tudom lemérni, de biztosan 3 kiló fölötti, mivel csak addig mér a gramm mérlegem. Licit nélküli árnál is csak 300ft/db! Nézz szét a többi termékem között, hátha találsz magadnak más téged érdeklő dolgot! Folyamatosan bővül a kínálatom!
Banki adatok: OTP Bank; postai rózsaszín csekkes befizetés is lehetséges



Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-15 20:00
. 24db jól kombinálható CUKI őszi ruhatár kb. 92-98 - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése